I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Thursday, June 2, 2016

Timp, incontro mergi...

31 mai. Ultimul " clopotel ". Ultimele momente de liceu. 

A fost atat de frumoasa ziua aceea si nici macar nu am avut timp sa scriu despre ea. 
Sunt atat dar atat de fericita ca nu am trecut prin liceu asa cum era sa trec. Sunt fericita ca am avut atatea persoane extraordinare alaturi de mine. O sa-mi fie dor de voi. Sincer. M-am enervat si am ras de atat de multe ori alaturi de voi. 
Ma bucur ca am avut un grup de prietene care nu vorbeste pe la spate. Ma uitam in ziua cu ultimul clopotel, cand am mers sa facem pozele, cat se criticau intre ele toate fetele din clasa, cu vorbele sau cu privirea si cat le criticau pe fetele cu care stau. Oricum ar fi ele, sunt singurele persoane care orice ar fi fost de spus, au spus-o in fata. Nu s-au dus sa barfeasca, sa faca drame, sa se uite urat. Am apreciat enorm asta si am apreciat enorm faptul ca prin firea lor, prin glumele lor, nu a fost zi in care sa nu rad la liceu.
Prietena mea cea mai buna mi-a scris pe un balon chestii dragute pentru ca ma plansesem ca vreau si eu asta. Stateam si vorbeam cat de ciudat e ca se termina totul. E atat de trist. As vrea doar sa opresc timpul si sa dureze perioada asta la infinit: 18 ani, prieteni, iubire si distractie...
Ultimele zile la nonstop, ultimele zile in Have, ultimele zile in liceul asta care mi-a fost extrem de drag. 
Despartirea e foarte grea pentru ca m-am obsnuit aici. M-am obisnuit sa nu vin la ore si sa se rezolve totul cu o scutire. M-am obisnuit cu tigarile si povestirile de dupa liceu din Have. M-am obisnuit sa fim toate intr-un loc.
Am cunoscut persoane incredibile aici.  Unele care mai sunt inca in viata mea, iar altele care nu mai sunt. Toate insa, au fost incredibile. La momentul lor. Am avut enorm de multe de invatat de la fiecare om din jurul meu. Am invatat cum trebuie sa fiu si din contra, cum trebuie sa NU fiu. 
Au fost persoane pe care le mai vedeam doar pentru ca ne " obliga " liceul. Acestea sunt persoanele pe care stiu ca nu le voi mai vedea niciodata in viata mea. O fi rau, o fi bine, nu stiu.

Maine am festivitatea de absolvire. AM TERMINAT LICEUL. Eu, am terminat liceul. Eu, careia proful de Tic ii spunea intr-a zecea ca nu o sa termine liceul. Eu, de care s-a luat diriga ani in sir doar ca la final sa fiu printre cei care n-au nicio problema cu situatia scolara. O sa-mi amintesc toate porcariile lor pana imbatranesc :)).

Ma bucur ca am atatea amintiri cu persoane extraordinare, ca am format adevarate prietenii. Prietenii si relatii care nu ma fac sa fiu trista, sa am drame, ci care ma fac fericita.

Ma bucur ca in ultima zi de liceu am avut alaturi de mine prietenele mele si am fost atat dar atat de fericita. You made me love highschool.

Nu vreau sa se termine...


Dar...

AM TERMINAT LICEUL !!!! Can't wait to celebrate tomorrow







No comments:

Post a Comment