I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, June 12, 2016

.

  

" Nu te mai iubesc " 

O sa te tin minte, drept persoana care nu a simtit ceva real pentru mine, iar asta e mai crud decat orice altceva pentru ca in toate cacaturile care au fost, nu m-am gandit niciodata ca nu era real. Ar fi trebuit sa te ascult si sa nu fac multe lucruri, ar fi trebuit sa nu faci multe lucruri, dar am inteles de ce ai facut tu inaintea mea tot ce era rau, de ce ai ranit tu inainte sa ranesc si eu inapoi- pentru ca nu simteai ce spuneai, pentru ca n-ai cum sa nu mai simti, pentru ca efectiv nu dispare. Da, iubirea se poate transforma intr-un sentiment mai simplu, poate sa nu mai fie un sentiment profund sau mai stiu eu ce, asta poate fi de inteles; dar sentimentul in sine nu dispare atunci cand e real si sa nu spui ca tu ai indurat mai multe ca mine drept motiv si stii mai bine pentru ca nu e asa. M-am obisnuit cu ideea, insa in toate relele care au fost, sa stiu ca n-ai tinut cu adevarat la mine a fost cel mai socant. Toate greselile fizice pe care le-am facut tu sau eu, de la inselat, la tradat, cu toata suferinta care a venit cu ele ( da, stiu ca e imensa ), nu se compara cu suferinta provocata de un " te iubesc " spus fara a fi real si transformat imediat in " nu te mai iubesc " pentru a doua dora; insa multe intrebari au avut raspuns in acel moment.


 


No comments:

Post a Comment