I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Monday, July 25, 2016

22-23-24

Inca un weekend PERFECT in Vama.

haos, betie, dansat pana dimineata, tigari, momente chill si dragute, plimbarea seara dintr-un capat in altul, alergatul meu in slow motion, primul sarut- pe melodia mea, rasaritul in fiecare zi, adunatul de scoici, sex, emisiunea cu oameni prosti, semi-traditia cu inceputul serii cu shot tequila+bere, tristetea ca barul nostru si masinutele s-au inchis, zecile de drumuri de la Stuf la Jam rock la locul dragut de pe plaja, the british guy, conversatiile deep la bere si shot, mahmureala, shaorma, pokemon, " Inainte eram increzut, acum sunt perfect ", discutiile despre prieteni de ieri, ziua cand am iesit la 3 noaptea din casa ( record ), diminetile chill cu tine, pozele si filmarile cand cantam si dansam, melodia Ani de liceu ( wtf ), tipatul IRIS =)), iubirea, " Mereu razi la glumele mele proaste ", Vama cand mancam la pranz, " La ora asta inca beti bere ?! ",  barul cu karaoke si dansul pe " Sa nu-mi iei niciodata dragostea ", binoclul si imaginea lunii, PERFECT totul.

De fiecare data e genial pentru ca esti tu cu mine si desi plecam cu un grup mare, mereu ajungem sa fim tot doar noi doi, inca dansand la 5 dimineata. Weekendurile astea perfecte par a fi saptamani intregi si de fiecare data viata are mai mult sens la mare in Vama, cand mergem in locurile pe care le stim atat de bine, bem, dansam si cantam incontinuu si simt ca pentru momentele astea merita sa traiesti: pentru momentele cand esti treaz si dansezi si vezi cat de frumos e totul in jurul tau, dar si pentru momentele in care esti praf si totul e la fel de magic.

" Imi place ca tu esti ca mine, adica asa nebuna si iti place sa te distrezi ".

I love life because of you. Vama nu era si nu ar fi la fel fara tine. Totul e magic cu tine.

 

Oricat de grele ar fi lucrurile uneori ( din cauza mea sau a ta ), you are my ONE and you always will be. No one compares and no one will ever compare to you, to the love that we share or to the deep connection that we have. I look at you every day and even though you drive me crazy, I know that I am the luckiest girl alive.
We are always in sync. I love you always and no matter what.

No comments:

Post a Comment