I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Wednesday, July 20, 2016

19 iulie 2016

Dupa atata timp, dupa atatia ani, in sfarsit stiu...

" Daca mi-ai fi spus asta atunci cand am aflat as fi plans si as fi fost varza, dar a trecut timpul si am reusit sa fac pace cu toata ura si gandurile; de aia reactionez asa normal. M-am gandit atunci ca voi imi spuneati sa nu va mint cu nimic, desi voi ma minteati si etc, insa acum toate au trecut. "

" Inseamna ca am ajuns prea tarziu. "

Ai ajuns mai tarziu cu sute de pachete de tigari fumate, cu sute de bauturi, cu zeci de betii, cu mii de lacrimi, cu taieturi, cu crize de depresie, cu zeci de nopti in care m-am gandit la asta, cu ganduri si reprosuri, cu schimbarea totala a comportamentului meu.

Dar e ok. Putea sa fie totul mult mai bine pentru mine, dar nu a fost sa fie. Dar e ok. Macar acum stiu.
 
-

" Dar cand ai aflat? Fix inainte sa intri la liceu? "

" Da, deci imagineaza-ti. "

Parca vedeam cum se conectau lucrurile in mintea ta si cum intelegeai comportamentul meu, furia mea, minciunile si rautatile mele de-a lungul anilor.


* E amuzant totusi ca amandoua ne " setasem " 18 ani drept deadline si pentru amandoua a trecut. *

- ziua -

No comments:

Post a Comment