I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Tuesday, March 1, 2016

Ultima zi, un an si 11 luni.

Nu pot sa cred ca in numai o zi, vom avea 2 ani impreuna. Am visat la momentele de genul asta 5 ani, de cand am realizat ca TE IUBESC. Iar acum, au trecut aproape 7 ani de cand ne cunostem, suntem impreuna de 2 si imi demonstrezi zilnic ca toata asteptarea a meritat, ca a meritat faptul ca am spus mereu ca tu esti diferit si ca a meritat faptul ca am sustinut mereu ca you are the one.

Esti cel mai bun lucru din viata mea, cel mai bun lucru pe care l-am avut vreodata, esti cel mai bun prieten al meu si esti persoana mea preferata din toata lumea ❤️. Viata impreuna cu tine era un vis dar tu l-ai facut realitate


De asemenea, iti multumesc din suflet pentru cadoul de azi, mi-ai facut atat de multe cadouri extraordinare in toti acesti ani, dar mereu reusesti sa ma surprinzi; este atat de frumos incat trebuia sa-l pun si aici, unde imi "depozitez" toate amintirile. Te iubesc mai mult ca orice !!!

No comments:

Post a Comment