I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Monday, March 21, 2016

Te uitai la mine, cu ochii tai superbi verzi si ma gandeam cat de incredibil e faptul ca inca ma intimideaza privirea ta, ca inca imi face inima sa bata atat de tare. Momentele noastre speciale, ca cel de azi, sunt tot ceea ce mi-am dorit vreodata; cand desi cu o seara inainte dormisei doar 3 ore, iar eu am ajuns la tine la 8 dimineata, mi-ai zambit atat de frumos; si somnoros cum erai, mi-ai facut micul dejun. Ma asteptam ca ziua de azi sa fie groaznica, obositoare si oribila, dar tu ai facut-o frumoasa, ai creat exact atmosfera chill care imi place atat de mult- serial si muzica buna, tu cantand in timp ce eu ma demachiez, videouri funny si multa iubire.

God, you're so beautiful. It was not enough that you were half naked when I arrived but you also looked at me with those eyes and I started shaking. 

No comments:

Post a Comment