I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Tuesday, February 4, 2014

" Uneori cand ai de facut o alegere, intervine, inevitabil, intrebarea "oare am facut ceea ce trebuie?" "oare am ales bine, astfel incat sa nu regret?". O zi, doua... Si vor mai trece o gramada de zile fara tine. Dar nu o sa te uit, nu o sa incetez sa te iubesc; nici nu vreau. Sti ca spun adevarul, tu insuti ai fost martor si ai vazut cat de mult timp pot sa iubesc pe cineva. 
Iti mai spun iar, " Daca o sa ma vezi intr-unul din locurile pe care le frecventam amandoi, la un party, oriunde; sa-ti amintesti ca inca te iubesc. Sa nu te gandesti *vai ce se distreaza ea*, pentru ca nu va fi asa. " Ma voi uita dupa tine si imi va fi dor de tine, o sa vreau sa te tin de mana-dar nu va fi posibil, o sa vreau sa te imbratisez-dar nu va fi posibil si nu voi putea nici sa te sarut. Va trebui sa ma resemnez cu ideea asta. Exact cum am scris in compunerea de ziua ta, nu as fi vrut sa se intample niciodata asa ceva; dar sunt sigura ca, la un moment dat, intr-o zi oarecare, voi merge in Oktober si te voi vedea la masa cu o alta fata, sarutand-o pe ea, spunandu-i ca nu o vei insela, spunandu-i ca o iubesti. Ea va zambi si va fi fericita. Amandoi veti fi fericiti si voi vedea speranta in ochii tai, speranta ca va fi bine. 
Viata va avea mereu un gust mai amar fara tine. Poate vei gasi o modalitate sa umpli golul pe care ti l-am lasat sau poate vom mai avea o sansa, fara sa ne asteptam, exact atunci cand trebuie. Poate ne vom pierde sau vom fi mai apropiati ca niciodata. Raman totusi realista, stiu ca o sa te pierd la un moment dat, poate te-am pierdut deja. Nu exista durere mai mare decat sa sti ca ai pierdut persoana pe care o iubesti, din cauza ta.

Ce ironic, tocmai acum mi-ai dat mesaj, mi-ai spus "te iubesc". 

Azi a inceput un an. Azi a fost primul nostru sarut. De azi a inceput totul; saptamani pline de tine, luni pline de amintiri. Mi-e dor de zilele acelea cand eu spuneam "sper ca va fi bine" iar tu spuneai "fi sigura", imi e dor de acel "vino-ncoa", urmat de primul sarut. Nu pot sa incetez sa iti spun ca te iubesc, exact cum o faceam si atunci. Tin minte cat de tare tremuram anul trecut, azi, inainte sa ne vedem sau zilele in care imi spuneai ca ai fluturasi in stomac. Mi-e dor de noi cand totul era bine, de perioada nebuna cand, chiar si cu toate lucrurile rele, ne iubeam enorm de mult. Imi pare rau. Pentru tot. Imi pare rau ca ti-am distrus viata. "

No comments:

Post a Comment