I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, February 16, 2014

" Tu nu ai inteles... Pur si simplu nu ai inteles ca nu aveam nevoie de cuvinte frumoase, compuneri sau vorbe. Nu aveam nevoie sa-mi spui ca ma iubesti de 20 de ori pe zi, sa-mi spui ca ma iubesti "cu fiecare muschi obosit". Aveam nevoie sa o arati. Nu voiam vorbe, voiam actiuni. Nu voiam sa nu-mi spui ce te deranjeaza sau sa nu ne certam, pentru ca oricum comunicarea nu era o problema pentru noi. Dar faptele? Voiam sa vad cum incerci; usor, usor, sa faci cate un gest care sa imi aminteasca de ce te iubesc atat de mult. Cuvintele nu tin la infinit, intr-o relatie lunga ele isi pierd la un moment dat din farmec. Am inelele acelea si nu o sa le arunc, desi voiam. Asta e un lucru dragut, un gest frumos pe care eu am incercat sa-l fac pentru tine. Tu ce gest frumos ai facut? Nu stiu, e aiurea; nu vreau sa te schimb deci mai bine ma indepartez. Nu iti fac bine pentru ca tu nu esti asa; insa imi pare rau, pentru ca altfel, am fi perfecti unul pentru altul. Dar asta nu e pentru tine si nu era nici pentru mine, crede-ma, dar in momentul asta chiar as avea nevoie de ceva putin mai romantic, mai plin de afectiune; ai fi putut sa ramai cu mine, macar atunci.... Nu stiu, nu intelegi, e ok. 
Chiar imi doresc genul de iubire despre care sa pot sa scriu carti intregi: nebuna si frumoasa. Poate o sa-ti dau inelul ala intr-o zi sau poate o sa-l pastrez pentru cineva care merita. "

No comments:

Post a Comment