I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Thursday, February 13, 2014

" Singura intr-o camera si tot nu ma simt suficient de singura. As vrea sa fug de lume, sa stau intr-un colt si sa plang. Sa fie liniste. 
O gramada de ganduri si conversatii,  oameni care incearca sa ma faca sa ma simt mai bine.
Am incercat sa raman calma, am incercat sa nu ma gandesc, am incercat sa nu plang. Nu stiu cand am cedat, cand au inceput sa curga lacrimile si sa doara; sa doara efectiv atat de tare, incat am cazut in genunchi. Nu stiu daca tie, cel care citesti asta, ti s-a intamplat vreodata asa ceva; dar nu e o senzatie prea placuta. Am vrut sa tip, dar mi-am acoperit gura si mi-am inabusit totodata un hohot de plans. Incepusem sa tremur. Voiam doar sa sparg peretii, sa calc tot in picioare. Voiam sa dispara ura si durerea, pentru ca n-ar trebui sa fie acolo. Lacrimile curgeau siroaie si ardeau. Groaznic. Stateam efectiv in genunchi, cu o mana la gura si cealalta mana apasand peste ea, pentru ca hohotele erau prea mari. Am strans din ochi si am inceput sa gandesc lucruri fara sens, sa vorbesc in soapta si sa spun ca vreau sa dispara, ca vreau sa fie al meu, ca e imposibil sa doara atat de rau incat sa-mi simt inima cum plange. Poti tu, citind asta, sa intelegi genul asta de durere? Poate cineva? E ca si cum ai avea un bolovan imens pe piept. Intepand si apasand iar tu, neajutorat, tremuri de durere. Incepusem sa plang si mai tare. M-am calmat. Apoi am izbucnit iar. Lacrimile curgeau siroaie, corpul tremura, genunchii dureau. Inima mea? E rupta-n 2. Parca a fost sfasiata cu dintii. Parca fiecare parte a corpului meu a fost sfasiata, ranita intentionat. Uneori ma gandesc ca nu mai rezist. Apoi ma gandesc ca am avut iubire, iar pentru asta, merita toata durerea.

" I wish I fucking could run away, but I can't. Cause you're in here and here, in my heart and in my brain and part of me would give anything for you to just disappear, just be fucking gone, but it's a tiny part. The rest of me... the rest of me would take even this, even this shit feeling right now, over any other feeling over any other boy cause compared to this, I haven't felt a single fucking thing in my life. "

Din momentul in care esti prins in asta, nu stiu cum mai scapi. "

No comments:

Post a Comment