I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, May 22, 2016

Esti cel mai bun prieten al meu si te inteleg. Stiu de ce gandesti cum gandesti si de ce spui ceea ce spui, de ce ironizezi sau critici. Stiu ca daca nu m-ai iubi atat de mult, nu ti-ar pasa sa ne fie bine si nu te-ai chinui atat de mult. Unele certuri sunt groaznice, dar stiu ca ele exista deoarece luptam pentru noi- sa ne intelegem unul pe altul, sa invatam sa facem compromisuri, sa ne traim viata astfel incat sa-i fie bine si celui de langa noi, sa fim o echipa.
Ma gandesc uneori cat de norocoasa sunt ca tu ai stiut cand sa fii persoana matura in relatie.
Ma gandesc cat de norocoasa sunt ca am langa mine o persoana care m-a ajutat sa cresc atat de mult si sa fiu cu adevarat eu. Nebuna sau normala, oricare ar fi starea, mereu ai fost si esti aici.
Ma gandesc cat de mult m-ai ajutat si ma ajuti mereu, cu orice problema.
Discursurile tale motivationale ma ajuta sa nu renunt.

Nu o sa arunc toate astea pentru nimic. Oricate certuri am avea, oricate vorbe ar exista, am invatat sa am incredere in tine si nu in ce imi spun altii. Eu nu voi mai face aceleasi greseli. Sa nu renunt la tine a fost cea mai buna decizie. Viata mea e colorata datorita tie.

" Esti cel mai bun prieten al meu, daca nu iti spun tie cele 100 de chestii care imi trec prin minte, atunci cui ? "

Am vrut sa-ti arat azi ca desi suntem stresati cu examenele si nu avem mult timp unul pentru altul, chiar apreciez fiecare moment, fiecare " 10 minute " petrecute cu tine; iar sa te vad atat de fericit a fost cel mai frumos sentiment.
All I want is to make you as happy as you make me.

No comments:

Post a Comment