I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Tuesday, May 3, 2016

Another perfect 1st of May with the love of my life.

Iubesc faptul ca cel mai bine ma distrez cu tine. 
Imi place atat de mult sa dansam si sa fim fericiti si imi plac atat de mult momentele de fericire pura ca cel din seara de 1 Mai, cand nici macar nu am baut si am dansat si am ras o gramada. Nu am nevoie de nimic care sa ma faca sa ma simt high atunci cand sunt cu tine, totul e cel mai frumos cand sunt perfect constienta. Tu ma faci sa iubesc viata si totul din jur exact asa cum este si nici nu ai idee cat de incredibil se simte. 

Iti multumesc pentru a 100000 oara ca existi, ca esti cel mai bun prieten al meu, ca facem orice impreuna, ca ma completezi, ca suntem fitosi si boschetari, rai si aroganti, adorabili si iubitori, impreuna. Doar noi 2. Iti multumesc ca esti al meu si ca ma faci sa simt ca sunt lucky to be alive.

No comments:

Post a Comment