I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Friday, September 5, 2014

( ti-am spus ca mereu scriam despre tine )



* 6 months ago *

" Ma uitam la tine si parca nu imi venea sa cred ca esti langa mine; ca stam pur si simplu la o masa, intr-o cafenea si vorbim. Stiu ca nu mai am aceleasi sentimente, insa e dragut sa te am aproape si sa fie totul altfel fata de cum eram obisnuita. Uneori imi pare rau si imi doresc sa ma indragostesc iar. "

* 5 or 4 months ago *

" Nu mai exista nimic. Ce mai conteaza restul, cand tu esti aici, in fata mea si pot sa te trag aproape, sa te sarut si sa-ti spun "iubitule". Trec zilele pe langa mine si nu-mi vine sa cred ca avem aproape doua luni. Poate doua luni nu reprezinta mult in general, dar pentru noi e enorm. Nu vreau sa ma gandesc nicio clipa daca se va distruge ceva;  pentru ca, sincer, esti tot ce am vrut vreodata, iar acum, e in sfarsit real. M-ai facut sa ma indragostesc iar si te iubesc mai mult cu fiecare zi care trece. Ma uit la tine si vreau doar sa-mi plimb degetele pe pielea ta, sa-ti sarut fiecare parte a corpului; vreau sa intelegi cat de reale sunt sentimentele mele. "

* 4 months ago *

" A iesit ceva bine in viata mea. Pentru prima data a iesit asa cum vreau eu. Dupa luni intregi de confuzie, de iubire on-off, de lacrimi, de tipete, de despartiri si impacari, sunt in sfarsit fericita.
Ma uit la tine si simt cum timpul se opreste in acel moment, cand suntem noi 2; simt ca nu mai vreau sa plec de langa tine, ca nu vreau sa-ti dau drumul la mana, ca vreau sa ma imbratisezi si sa ma simt mica si inocenta; simt ca te vreau, in toate modurile posibile. 
De ce nu pot sa ma obisnuiesc cu ideea ca, in final, dupa atatea chestii, esti al meu? Esti al meu, esti chiar aici si uneori e atat de ciudat de constientizat... As vrea ca toata lumea mea sa se invarta in jurul tau, insa nu pot lasa garda jos si nu ma suport pentru asta. Nu mai suport noptile nedormite, nu mai suport sa ma gandesc ca, oricand am ceva, nu pot sa apreciez acel lucru. Nu stiu sa apreciez.
Vreau sa uit totul si sa te iubesc. Sa uit de tot si toate si sa ma concentrez numai pe tine. Pentru ca te iubesc. Te iubesc mult si e prima data cand o pot spune si pot sa fiu sigura ca mi se va raspunde cu aceleasi cuvinte. "

* 2 months ago *

" Vreau sa ma trezesc cu tine dimineata, in casa noastra, in patul nostru. Vreau sa ne plimbam pe strada unul alaturi de celalalt ca toata lumea sa stie ca tu esti al meu si eu sunt a ta. Nu vreau sa-mi mai fie frica... "

* today *

Please, love me extra everyday.      🐷❤️🐯



No comments:

Post a Comment