I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, September 14, 2014

Simt ca ar trebui sa scriu ceva, insa nu-mi mai gasesc cuvintele. Maine incepe liceul. Maine e un nou inceput. Nu stiu ce inseamna asta, imi amintesc cat de mult a contat acel "inceput" anul trecut.
Sper sa reusesc sa devin o persoana mai buna, sa fiu the kind of person that I would like to meet, sa nu mai dezamagesc pe nimeni; mai ales pe mine. Sper sa realizez intr-o zi care imi sunt prietenii adevarati, sa realizez ca iubirea adevarata exista si te lasa sa te eliberezi si sa iubesti din tot sufetul, fara frica dezamagirii. Nu vreau sa fiu iar in razboi cu mine insumi, nu vreau sa mai fiu trista. Nu am avut o vara deloc ok, dar a fost cu tine si asta a facut-o sa fie perfecta in felul ei. Am gasit linistea si echilibrul de care aveam nevoie, datorita tie. O sa-mi fie dor sa adorm langa tine, sa ma trezesc langa tine dimineata sau mai bine zis sa ma trezesti tu pentru ca eu mereu dorm prea mult; o sa-mi fie dor de tot, dar stiu ca e imposibil sa nu avem alte amintiri si mai frumoase de acum incolo, orice cu tine e frumos.
E mai urat afara, e mai frig, totul in jur capata o stare mohorata si trista, o sa fie stresant si greu, o sa fiu irascibila, o sa fiu confuza, o sa fac greseli; insa nu uita, te rog, ca te iubesc mai mult decat orice. You're my world, mi-ai demonstrat asta toata vara, mi-ai demonstrat ca esti singura persoana care o sa ramana langa mine atunci cand imi e cel mai rau.

Cea mai frumoasa vara din viata mea cu tine, cea mai frumoasa saptamana la mare, cea mai frumoasa saptamana la mine, cele mai frumoase nopti si cele mai superbe dimineti, cele mai sexy si mai dragute gesturi, nu o sa uit niciodata toate gesturile mici si dragute pe care le-ai facut si continui sa le faci pentru mine de cand suntem impreuna. Iubesc sa fii gelos si sa vrei sa fiu doar a ta, iubesc sa ma faci sa zambesc chiar si atunci cand sunt suparata pe tine, iubesc tot cu tine si iubesc si vara asta care a trecut, pentru ca toate amintirile din ea sunt cu tine.

Grecia, locul nostru, cadouri, ziua mea, lesinat, lacrimi, tipete, palma, cluburi, promisiuni, examen, mare, sex, munte, varteju, sex, sex, sex, mutat, buda, dureri, filme, nopti-dimineti si zile superbe, certuri mari-foarte mari, muzica, weed, tigari-prea multe tigari, prea putina bautura, shopping, prea putini prieteni-prea putine momente dragute cu ei, dezamagiri, animalute de plus, poze si in final extrem de muuuuulta iubire.

A da si hei, a fost prima mea vara cu tine, cred ca iti imaginezi cat de mult am asteptat eu asta, mai ales dupa ce ai citit tot ce am scris in celelalte veri; dar cel mai frumos acum e ca nu mai stiu exact fiecare data cand s-a intamplat fiecare lucru, pentru ca esti iubitul meu si s-au intamplat mult prea multe.

Thank you for everything, for loving me and please, love me extra everyday  🐷❤️🐯

No comments:

Post a Comment