I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Friday, June 13, 2014

" "Te iubesc" inseamna ca te accept asa cum esti si ca nu m-as gandi niciodata sa te schimb, nu ti-as schimba nici personalitatea si nici felul in care iti sta parul. Inseamna ca nu ma astept sa fii perfect si ca nici tu nu astepti asta din partea mea. Inseamna ca voi ramane alaturi de tine chiar si in cele mai grele momente. Inseamna ca te iubesc chiar si atunci cand ai o stare proasta sau cand esti prea obosit pentru mine. Inseamna sa te iubesc atunci cand esti demoralizat, nu doar atunci cand ma faci sa zambesc. "Te iubesc" inseamna sa stiu secretele pe care nu le-ai spus nimanui si sa nu te judec; si tot ceea ce iti cer in schimb e sa nu ma judeci pentru ale mele. Inseamna ca imi pasa suficient cat sa lupt pentru ceea ce avem impreuna si ca te iubesc suficient cat sa nu te las sa pleci. Inseamna sa ma gandesc la tine, sa te visez, sa te vreau si sa am nevoie de tine in mod constant; si sa sper ca simti acelasi lucru pentru mine.
Te poti descurca cu asa ceva? "

No comments:

Post a Comment