I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Saturday, June 14, 2014

" ... stiu ca sunt imatura si rareori imi asum ceea ce fac, in loc sa caut scuze, dar daca o sa te pierd pe tine,  o sa-mi asum asta. Nu te merit, nu merit sa fii tot ceea ce vreau si nu merit sa fiu tratata urat de tine. Spre deosebire de tine, la mine se observa daca sunt draguta sau rea; nu iti spun lucruri care te deranjeaza si apoi te sarut sau incerc sa te fac sa razi. E ca si cum mi-ai da un pumn si apoi m-ai ruga sa te iert. Eu te-as ierta, dar inca m-ar durea locul in care m-a lovit pumnul. Vezi? Iubesc faptul ca ma faci sa rad, dar asta nu rezolva nimic, doar ajuta ca lucrurile sa fie mai suportabile pe moment. Nimeni nu mi-a mai zis ca am atatea defecte de comportament in relatie, mai multe decat datile in care imi spui ca ma iubesti. 
Imi amintesc toate lucrurile pe care le scriam despre tine inainte, cum inca tin in portofel foaia aia... De ce am senzatia ca s-au inversat rolurile? "

No comments:

Post a Comment