I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Saturday, January 11, 2014

" Ma uit la tine si nu-mi vine sa cred cat ma fascinezi. Este atat de ciudat si neasteptat. Ma uit in oglinda si ma vad zambind. Vad un chip fericit si stiu ca tu esti motivul. Nu stiu cum... nu stiu cum ma faci sa ma simt atat de comfortabil in preajma ta, nu stiu cum reusesti sa ma faci sa te vreau. Te vreau, nu in sensul pervers si nebunesc al cuvantului ( desi as minti daca as spune ca nu ma gandesc si la asta ), te vreau pur si simplu. Vreau sa vada toata lumea ca suntem impreuna, sa ne tinem de mana pe strada, sa-mi povestesti atatea chestii, ca intotdeauna... dar de acum, vreau sa fii al meu. Nici nu cred ca realizezi ce efect ai asupra mea, pare ireal chiar si pentru mine. Vreau sa nu creada nimeni in noi si sa demonstram opusul. Nu stiu cum am ajuns sa simt asta, nu stiu ce inseamna asta. Nu stiu daca sa lupt sau sa las sentimentele libere. Nu stiu. 
Este ciudat ca, dintre toti, eu te vreau tocmai pe tine. "

No comments:

Post a Comment