I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Saturday, January 25, 2014

"... Te uiti la el, la buzele lui si iti retragi privirea. Incerci sa te abtii. Se uita la tine, iar tu iti intorci iar privirea. 
Ma omoara chestia asta. Vreau doar sa simt cum mana ta imi mangaie obrazul. Vreau sa te uiti in ochii mei si sa nu-mi mai retrag privirea. Vreau doar sa te uiti la mine, sa-mi spui ca ma iubesti iar eu sa fac o gluma ca sa maschez faptul ca, datorita tie, sunt atat de fericita. Vreau sa nu mai simt atata gelozie, dar nu dispare. Vreau sa fi al meu. Trec pe langa tine si imi e enorm de greu sa ma controlez.

"  - Treci pe holul liceului pe langa o persoana si simti o emotie. Treci si alta data. Te emotionezi iar si iar; in momentul acela, emotia devine sentiment." "

No comments:

Post a Comment