I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Saturday, January 11, 2014

" - Ce ai vrea sa fac, ce pot sa fac? Nu pot, intelegi? Nu pot sa stau fara tine. Am stat atata timp si mi-am facut mai mult rau mie. Te vreau pe tine si atat, stiu asta acum desi mi-a luat timp sa realizez. Nu stiam daca pot sa nu insel.
- In timp ce tu incercai sa-ti dai seama daca poti sa inseli sau nu, eu mi-am dat seama ca nu esti persoana potrivita pentru mine. Nici eu nu sunt pentru tine. M-ai tratat ca pe o optiune. Daca ma vroiai si ma iubeai, asa cum mi-ai spus de nenumarate ori, ai fi stiut din prima raspunsul la dilema ta- "daca vei insela sau nu". Dar nu l-ai stiut. Asta inseamna ca nu am fost destul de fascinanta, de speciala, de potrivita pentru tine, incat tu sa nu mai vrei pe altcineva. Inseamna ca eu sunt o optiune, iar asta nu voi accepta niciodata. Nu mai existi in viata mea. "

No comments:

Post a Comment