I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Sunday, December 15, 2013

"Imi e dor de ochii aceia, mici si inocenti. Imi e dor sa vad cum te uiti la mine, cum ma privesti efectiv. Imi este dor sa simt ca esti langa mine, atat fizic cat si psihic. Imi este dor sa ne ajutam si sa ne povestim diverse. Imi este dor... Nici nu mai stiu cum era cand stateai pe banca langa mine. Nici nu mai stiu cum era cand ma tineai de mana. Nici nu mai stiu cum se simtea o imbratisare de-a ta. Imi este dor sa-mi pun mainile pe obrajii tai si sa-ti spun "zi pui!". Imi este dor sa ma uit la filmarile cu noi si sa ma gandesc ca amintirile noastre continua. Nu stiu ce vrei sau de ce esti asa cum esti. Nu mai inteleg nimic. Nu stiu daca vrei sa demonstrezi superioritate, nu stiu.. Nu inteleg de ce vrei sa te joci cu mine, nu inteleg de ce faci asta.
Imi este dor de baiatul acela de care m-am indragostit pana peste cap, care nu rezista sa ne certam, care isi cerea scuze, care ma facea sa renunt la orgoliu, care ma facea sa n-am regrete, care ma facea atat de fericita. Imi este dor sa vi la mine. Imi este dor sa ne plimbam. Imi este dor de toate lucrurile banale si in acelasi timp de toate nebuniile, de tot ce insemnam "noi". 

Ironia sortii, acum mi-ai dat mesaj."

No comments:

Post a Comment