I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Saturday, December 14, 2013

" - .. Si sa fim seriosi, am fost eu vreodata cu adevarat fericita? Adica, ce e aia? "Fericirea". De ce se pune atat de mult accent pe cuvantul asta, pe acest sentiment, pe aceasta stare atat de greu de atins? Ce e aia "sa fi fericit"? Cum e sa ai oameni langa tine, oameni care sa nu te dezamageasca? Cum e sa ai iubire? "Iubire".. Un cuvant care ma depaseste. Am atatea chestii de oferit si nu pot, mereu trebuie sa port masca asta plina de orgoliu; ca sa nu doara, ca sa nu se profite.

- Motivul pentru care merita sa traiesti, este ca sa gasesti persoane in fata carora sa te simti comfortabil, fara masca si atunci te vei bucura intr-adevar de viata. Uita-te in oglinda 1 minut sau 1 ora si o sa-ti recastigi identitatea si controlul. Nimeni nu e fericit cu adevarat. Fericirea vine din vointa ta. Ceilalti, reprezinta doar circumstantele. Trebuie sa-ti continui drumul. Tu mi-ai spus ca trebuie sa accept ca m-am maturizat. Sti cum rezista multi? Cum fac pace cu durerea? Realizeaza ca exista lucruri pentru care inca merita sa lupte si sa nu se lase prada deznadejdii. Nu esti tu aia care sa renunte. Niciodata n-ai fost si cred ca esti inca puternica si poti sa treci peste toate astea. Nu am de gand sa discut despre cum ar fi mai ok sa mori, despre cum te dai batuta. Chiar daca ti se pare ca te coplesesc, REZISTA. Orice ar fi. Merita. Iti garantez. "

No comments:

Post a Comment