I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Friday, December 20, 2013

"... Si apoi vine acel moment, in care imi amintesc de ce nu te-am mai vrut langa mine. Imi amintesc cat de greu devenise sa te privesc in ochi si sa vad un strain, cat de greu devenise sa sarut buzele pe care le mai sarutasera atatea fete in timp ce tu erai cu mine, cat de grea devenise atingerea ta si cata ura imi aduceau in suflet anumite cuvinte. Tin minte cum dormeai langa mine, atat de inocent, dragut, frumos, adorabil; iar dupa jumatate de ora am incercat sa te trezesc si tu, semi-adormit, mi-ai spus pe numele altei fete. 
Imi amintesc cum am plans la telefon, mi-am lasat orgoliul si te-am implorat sa nu mergi in ziua aceea in Cismigiu, sa nu ma inseli. Stiai ca ma vei insela dar mi-ai spus ca sunt nebuna si ca aberez. Sti ce am facut eu? Te-am crezut. Iar tu, in acea zi, te-ai dus si te-ai sarutat cu tipa aceea, desi te implorasem sa nu faci nimic. O persoana normala ar fi renuntat atunci, si-ar fi dat seama ca "a fi bun" este in zadar si ca e luata peste picior. O persoana normala nu ar fi acceptat asa ceva. 
Tin minte momentul in care am citit o conversatie, ii spuneai unei fete ca vrei sa o vezi, pe ea si numai pe ea, iar ea a intrebat "si prietena ta?"; raspunsul tau a fost simplu "ce e cu ea?". 
Tin minte cum imi spuneai "aia" in orice conversatie pe care o aveai cu cineva despre mine si probabil faci asta si acum ( desi vreau sa cred ca nu ). Te distrezi si acum, iar eu te las, pana in momentul in care vei ramane cu ele, fara mine. Fara complicatii si fara iubirea mea atat de dureroasa, fara sa mai ai de ce sa te ascunzi. Incep sa-mi dau seama ca uneori mai plang, pentru cat mi-ai calcat in picioare inima si pentru ca nu-mi vine sa cred cat am putut sa rezist. Imi vine si acum sa plang si nici nu stiu de ce, m-ai ranit asa cum nu a facut-o nimeni niciodata. Tin minte tot raul. Tin minte toate lacrimile. Tin minte ca am plans de ziua mea si saptamanile de dupa. Tin minte cum mi-ai promis ca nu o sa se mai repete si s-a repetat. E adevarat ce se spune, ca dragostea e oarba."

No comments:

Post a Comment