I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Wednesday, November 23, 2016

.

Acel moment cand la balul facultatii tale vine Nane, iar tu iti amintesti de vremurile in care, cantai " Modalitate " pe strada si ai spus ca il chemi sa-ti cante la nunta. Iti amintesti de vremurile in care ascultai " Mai aproape " in taxi si plangeai, in pat noaptea si plangeai. Vremurile in care vorbeai cu iubirea vietii tale pe wapp cand te intorceai din Bulgaria ( acum 4 ani si inca imi amintesc de parca a fost ieri ) si canta " Paradis " si " Cocktail " in casti. Apoi incepea " Cand ingerii pleaca ", iar tu dadeai in fata ca sa sari peste partea pe care nu voiai sa o asculti ( si inca nu vrei ). Tot pe drum spre Bulgaria mi-a dat varul meu sa ascult " Fum si praf " si eu ma gandeam de ce o fi si el trist. Tot el mi-a dat sa ascult " Ca o stea ". Doamne, imi amintesc cand eram clasa a9a si ascultam " Noi 2 " si mergea atat de perfect cu relatia mea de atunci, iar aia era melodia mea cu persoana cu care eram atunci. Tin minte cand puneam " Atitudine " pe laptop in timp ce ma machiam sa plec la liceu si mai opream melodia ca sa ascult voice-ul pe care mi-l dadea cea mai buna prietena-in timp ce manca cereale sau isi facea cafea. Tot cand ma pregateam sa plec la liceu ascultam " Niciun zambet " si plangeam, mi se strica machiajul, iar toata incercarea mea de a ajunge la timp la liceu esua iar. Esua zilnic oricum. Apoi puneam " Asta-s io ". Tin minte cand tot persoanei cu care eram in a9a i-am spus ca i se potriveste " Falsa ", varianta masculina. Sa nu mai spun de " Multimim " si de " Torace " sau de " Instincte primare " pe care toti le stiau, chiar daca nu ascultau Nane in mod normal. Stiu cand eram in Nirvana si prietena mea cea mai buna de atunci spunea " Poate baga Mai aproape " si eu mereu ii spuneam " Nu mai zice !! Ca mereu cand spui, nu baga ". Tin minte cand a inceput melodia asta o data si cantam. Tin minte cand cantam Grasu pentru ca era preferatul ei si deci, " Mai aproape "  era melodia noastra, Grasu si Nane. Tin minte cand a zis Nane in interviu ca trupa lui preferata e, surprinzator, Linkin Park si am zis ca un raspuns mai bun nu putea exista.

Cred ca asta e printre singurii din Romania ( nu singurul, pentru ca exista Chirila si a existat CTC ) la care ma bucur ca vine la un bal si e de asemenea prima data cand merg la bal si pentru muzica. Ca nu e Ruby sau altele.

Vremuri. Amintiri. Amintiri frumoase, chiar si cele triste.

Ziua de maine, melodiile de maine, vor fi pline de amintiri.

No comments:

Post a Comment