I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Monday, April 18, 2016

16.04.2016

" Nici nu stii cat de mult inseamna pentru mine sa vorbesc cu tine stiind ca nu o sa ma judeci "

" Traiesc in trecut dar stiu ca e asa pentru ca eu vreau asta "

" Ma bucur enorm de mult ca ne-am vazut si ca inca suntem "

" De tine o sa-mi fie cel mai dor cand o sa pleci si nu ma asteptam sa ne intelegem noi atat de bine pentru ca nu ne suportam la inceput "

" Imi spuneau prietenele mele cand au vazut pe facebook pozele de la aniversarea ta cu Vlad de doi ani ca sunteti atat de draguti si speciali si ca n-au mai vazut pe nimeni ca voi si imagineaza-ti ca ele au stat foarte putin cu voi si au zis asta din prima... Si chiar ma uitam la voi si se vede ca aveti o chimie atat de speciala si ceva cu adevarat extraordinar din punctul meu de vedere. Adica stiu cupluri care sunt impreuna de 2 ani ca si voi si nu sunt nici pe departe la fel de apropiati si de atasati unul de altul; si oricum toata relatia voastra mi se pare wow si ma bucur enorm sa aud ca va e atat de bine, sunteti ca un model pentru mine "

O zi calda de sambata, atat de draguta, cu cel mai bun prieten al meu, Starbucks, tigari si cuvinte sincere.
E incredibil sa vad cat de mult conteaza prietenia noastra pentru tine, pentru ca esti singura persoana care tine la prieteni la fel de mult cum tin eu. 
E incredebil sa stiu ca inca am un prieten de genul asta si ca oricat de rar ne-am vedea, ma intelegi extraordinar de bine.
De la discutii despre BAC, la cele deep despre viata si felul cum ne-am schimbat de-a lungul timpului, a fost cu adevarat una din zilele care ma fac sa fiu atat de fericita si recunoscatoare pentru tot ceea ce am si a fost cu adevarat uimitor sa vad felul in care gandirea ta a evoluat de cand nu am mai avut sansa sa stam si sa vorbim ore in sir.
Esti genul de persoana cu care stau sa analizez felul in care vremea de afara ne afecteaza starea sau cum parfumul florilor din jur ne face melancolici si genul de persoana care are un plan bine stabilit pentru viata, la fel ca mine, cu care ma pot consulta pe orice domeniu si de la care am mereu ceva nou de invatat.

12 ani de prietenie, pe care ii apreciez ENORM, in care, cum ai spus si tu, ne-am maturizat extraordinar de mult si e chiar socant sa vezi cum inca iesim sa vorbim si sa analizam totul si cum avem atat de multe amintiri impreuna.

No comments:

Post a Comment