I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Tuesday, January 26, 2016

Te rog sa fii doar al meu. Mereu doar al meu. Pentru totdeauna, doar al meu.
Nu mai vreau dezamagiri, nu as mai rezista. Vreau sa fie totul asa cum e acum. Sa ne fie bine, sa ne iubim. Tu esti lumea mea si vreau ca eu sa fiu lumea ta. Stiu ca acum pare ca avem o viata intreaga pe care sa o petrecem impreuna, dar in realitate e atat de putin timp... Atat de putin timp cu tine, iubirea mea, singura mea iubire; atat de putin timp in care sa te privesc in ochi, sa-ti simt bataile inimii sau corpul... Atat de putin timp in care sa-ti simt bratele in jurul meu, in care sa-ti simt parfumul... Atat de putin timp in care sa-mi spui glume, in care sa ne spunem " te iubesc " si mi se pare ca am pierdut atat de mult timp cu perioada aceea oribila, atat de mult timp in care puteam sa fim noi; si nu mai vreau sa irosesc nicio secunda cu greseli sau lucruri inutile. 
Vreau sa fac totul bine si sa fie totul asa cum trebuia sa fie, mereu.
Nu mai vreau sa pierd timpul in care ar fi trebuit doar sa te iubesc. Nu o sa mai uit cat de norocoasa sunt si cati oameni si-ar dori sa aiba ceea ce avem noi; dar nu gasesc niciodata. 
Esti atat de nebun si atat de echilibrat, atat de psihopat si atat de iubitor, atat de rau si atat de bun. A fi cu tine e o aventura continua, o provocare- atat mentala cat si fizica; toate viciile pe care le impartim, toate lucrurile pe care le avem in comun si toate lucrurile pe care nu le avem in comun, datorita carora ne completam insa; iubirea neconditionata si  romantismul tau unic, cu care ma surprinzi zilnic; tu fiind cel mai bun prieten al meu, tu cunoscandu-ma mai bine decat ma cunosc eu...
Momentele cu tine sunt totul. Tu esti partea mea preferata din zi si din viata. Esti persoana mea preferata din toata lumea. How lucky am I to have something so amazing so young.

No comments:

Post a Comment