I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Wednesday, January 13, 2016

2015 a fost cel mai bun an si sper ca 2016 sa fie si el, inzecit. 
Am avut cel mai extraordinar an din viata mea, am facut tot ceea ce mi-am dorit vreodata, am iubit din toata inima si cel mai important, mi-am dat seama cine sunt, ce vreau. 
2016 va fi cu siguranta un an important si sper doar ca viata sa-mi fie cat mai frumosa, plina de sanatate, impliniri, iubire si nebunie. 
Mai vreau sa beau de fericire pentru prima data, mai vreau sa dansez zilnic, mai vreau sa rad incontinuu, mai vreau sa vad serialele mele preferate la 6 dimineata, mai vreau sa dorm in masina, mai vreau nopti in Mamaia all classy, rochie, tocuri si paharul de vin si nopti in Vama, in care sa port conversii vechi cu pantaloni scurti si maieu, fara ca macar sa ma machiez. Mai vreau Untold-ul, sa simt ca timpul se opreste si totul e perfect, ca viata e facuta fix pentru momente de genul acela. Mai vreau sa plec la munte imediat dupa revelion, sa pierd sau sa castig prietenii adevarate, sa stau dupa liceu cu orele sa joc acelasi joc cu aceeasi oameni. Mai vreau primavara cand totul incepea sa fie bine, cand am inceput sa-mi revin, sa ma relaxez, sa castig noi prietenii, sa fiu libera si cel mai important, iubita. Mai vreau impacari care sa capete sens, mai vreau sa simt ca am pentru ce sa lupt, mai vreau sa ma streseze scoala de soferi si sa-mi iau carnetul, mai vreau realizari, mai vreau plecari random la munte, mai vreau plimbari, mai vreau totul. Doar ca mai bine. Good vibes only.

No comments:

Post a Comment