I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Tuesday, December 30, 2014

23 decembrie

' " Ok iubito, stii ca ai zis tu ca in ziua asta atat de speciala nu va fi nimic diferit? Pai eu m-am gandit ca, din moment ce mereu ma ocup de -locul- ala, azi sa ma ocup de tot ceea ce esti tu. "

El deschide usa iar tu intri dezorientata..
Without you. American Horror Story. McDonalds. Cheeseburger. Vin rosu in 2 pahare. Tigari.

* Imagineaza-ti cum e sa intrii in camera iubitului tau si sa vezi ca el a adunat, in acel spatiu mic, lucrurile tale preferate. Pe fundal auzi melodia voastra

pe ecranul calculatorului vezi deschis serialul vostru, pe pat mancarea ta preferata, pe masa bautura preferata exact asa cum iti place sa o bei si tigarile care iti plac.

Perfect. He's perfect.
Ai transformat viziunea mea asupra zilei de 23 decembrie, zi in care timp de 2 ani am plans. Mi-ai creat alte amintiri, superbe si tot alaturi de tine. Inca nu-mi vine sa cred cat timp a trecut si ca esti al meu, ca imi dai voie sa te iubesc si sa ma deschid in fata ta si mai ales, ca imi oferi mai multa iubire decat mi-as fi imaginat vreodata ca exista.
I'm the luckiest girl in the world because I can say that I have my soulmate everyday by my side and he makes me the happiest person in the world. '

And it's not just that you would do these things for me, is the fact that you actually do them because you know that they make me happy. Is the fact that you care. Everyday. The fact that you love me extra everyday. Your love grows day by day and mine also. You make me trust you with my heart, with everything.

No comments:

Post a Comment