I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Monday, August 25, 2014

Stiu ca o sa vina o vreme cand eu o sa fiu cea ranita, iar tu nu o sa ma mai vrei atunci. Stiu ca o sa vina o vreme cand tu nu o sa ma mai iubesti si o sa treci peste tot. Stiu ca o sa fie randul meu sa sufar pentru toata durerea pe care ti-am provocat-o. Crede-ma cand iti spun ca, n-am crezut ca vei fi atat de important pentru mine atunci cand ne-am cunoscut. Crede-ma ca nu credeam ca o sa pot iubi. Crede-ma ca nu am vrut niciodata sa fiu personajul negativ, nu am vrut niciodata sa frang inima cuiva, pentru ca stiam la randul meu cum e sa ai inima franta. Crede-ma ca nu voiam sa fiu responsabila pentru durerea ta. Crede-ma ca totul a fost real pentru mine. Crede-ma ca imi e dor uneori. Crede-ma cand iti spun ca va veni randul meu sa sufar si sa-mi dau pumni in cap ca te-am pierdut.

No comments:

Post a Comment