I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Wednesday, August 6, 2014

“ Poate câteodată devin geloasă pe cele care te înconjoară, dar știi de ce? Fiindcă și noi am început doar ca prieteni, fără alte implicații. Ne-am îndrăgostit unul de mintea altuia în discuțiile purtate târziu în noapte. Și știu că nu sunt cea mai grozavă sau chiar dacă tu consideri că sunt așa, sunt prea departe de tine în momentele în care ai reală nevoie de o îmbrățișare. Plus că mi-e frică de mine. Mi-e frică c-am să mă schimb, c-am să te îndepărtez. Mi-e frică, c-am să mă trezesc într-o dimineață crezând că nu te mai iubesc și-am să te părăsesc. Mi-e frică, că dacă voi reveni, o voi face prea târziu. Nu sunt geloasă pentru că îți pun la îndoială iubirea. Aceea știu că este a mea și doar a mea. Doar că lucrurile trebuie păstrate. Mi-e frică, că n-am să știu să te păstrez! "

.........................................................................

No comments:

Post a Comment