I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Friday, August 18, 2017

E ciudat...

Sa ma gandesc ca nu voi mai saruta aceeasi persoana toata viata; ca nu va mai afla de chestiile care mi se intampla zilnic, ca deja a ratat prea multe; ca parintii, fratele meu si familia mea nu il vor mai vedea niciodata; ca nu voi mai face sex cu aceeasi persoana toata viata; ca nu voi mai iubi si nu voi mai fi indragostita de aceeasi persoana; ca nu voi mai pleca in vacante cu aceeasi persoana; ca nu voi mai dansa si bea cu aceeasi persoana; ca nu ma voi mai trezi niciodata dimineata langa aceeasi fata cu care m-am obisnuit; ca nu voi mai iubi aceeasi ochi verzi; ca nu voi mai face videouri si poze cu aceeasi persoana, ci cu alta - careia, sper eu, ii va face placere sa avem amintiri de vazut la batranete si nu o sa devina enervata de asta -; ca nu imi voi mai vorbi si stabili viitorul cu aceeasi persoana; ca voi sta sa vorbesc in parculetul de la mine din cartier cu alta persoana; ca nu voi mai merge la ski cu aceeasi persoana; ca nu voi mai fi cu o persoana care sa ma faca sa ma simt prost si vinovata ori de cate ori ma viziteaza; ca ii voi povesti altcuiva de primul meu loc de munca, de momentul in care chiar am avut incredere in mine la condus, de momentul cand mi-am facut cartofi prajiti singura; ca nu o sa adopti un copil negru cu persoana asta; ca nu va veni aceasta persoana cu mine la balul de absolvire al facultatii si nici cu mine in Anglia, dar sper ca va fi cineva in viata mea care sa-mi fie alaturi in momentele astea extrem de importante pentru mine; ca nu voi mai avea genul de sarut in care timpul sa se opreasa cu aceeasi persoana; ca o alta persoana imi va cunoaste prietenii, iar eu pe ai ei si tot asa...

E ciudat sa stiu asta, dar necesar.



Bunicu, in gluma, ca de fiecare data: " Si te mai iubeste Vlad ? "

Eu: " Nu "


Darius: " Andreea, pot sa vorbesc cu Vlad ? "

Eu: " Nu "

El: " De ce ? "

Eu: " Ca adica nu stiu adica nu mai avem treaba "

El: "... Adica nu o sa mai vina la noi niciodata? "

Eu: " Nu "

El: " Cum adica nu o sa mai vina la noi niciodata ?? "


Genul de conversatii care ma fac sa ma doara inima. Sa-mi vad fratele mic trist din asa ceva... Nu pot sa descriu cum se simte.




No comments:

Post a Comment