I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Wednesday, August 31, 2016

2day

" Esti cea mai potrivita si cea mai buna persoana cu care as fi putut sa fiu impreuna vreodata. Daca chestia asta dintre noi nu iese, Doamne fereste, inseamna ca nu sunt facuta pentru relatii, pentru ca alta explicatie nu exista. Efectiv nu exista mai bine ca tine. "

" Puteam sa ma descurc si sa sufar in continuare dupa tine fara sa fac toate porcariile, fara bautura si tigari si baieti, facusem asta deja timp de doi ani, suferisem dupa tine fara toate porcariile celelalte si puteam sa o fac in continuare, dar din cauza parintilor am luat-o razna, pentru ca dupa ce ca eu sufeream, sa aud si sa mi se faca atatea lucruri rele, ei stiind cum ma simt... A fost prea mult "

" Nu mai pot sa citesc pentru ca nimic nu ma mai captiveaza. Am citit atatea, iar acum simt ca nimic nu e suficient de bun, ca am atatea in cap incat I can't relate to anything anymore. "

" Nu o sa fac ceea ce imi place "

" Putem sa avem o viata foarte simpla: daca le zic ca vreau un palat, or' sa imi faca un palat; dar nu vreau sa traiesc asa, sa poata sa-mi spuna vreodata ca m-au ajutat si ca le datorez ceva. Vreau sa fac totul singura, mai bine fara nimic decat cu ceva dat de ei. Nu vreau sa ii bage copilului meu in cap toate cacaturile pe care a vrut sa mi le bage mie, sa devina si el stresat, inchis in el si depresiv, sa ii fie frica sa vorbeasca sau sa faca orice, sa vrea sa stea in pat sa se uite la perete si atat. Vreau sa pot sa-i spun sa plece daca incearca vreodata sa controleze orice din viata mea si vreau sa pot sa scap de ei daca vreau. "

" M-au ajutat financiar, mi-au dat bani, dar pana in clasa a 10a nu avusesem nevoie de asta. Nu stiam eu ce sunt aia bani pentru taxi, nu voiam sa-mi cumpar haine incontinuu sau sa mananc mereu de la Nordsee. Acum poti sa spui ca nu e 100% rau, pentru ca am bani cand vreau. Dar inainte, cand eu nici macar nu ma gandeam la bani, iar ei erau efectiv groaznici? Era 100% rau, ani in sir a fost si inca e. Nu aveam nevoie de bani, ci de cineva care sa-mi fie alaturi. "

" Crezi ca nu as fi vrut sa fie altfel? Crezi ca nu as fi vrut sa pot sa dorm cu tine in fiecare seara, sa am si eu un tata care sa ma duca la meci si o mama care sa-mi fie cea mai buna prietena; asa cum e in multe alte familii ? "

" Nu stiu de ce mi se intampla mie asta, sper doar ca zi de zi scopul e de a invata o lectie- cum sa nu procedez niciodata. "

No comments:

Post a Comment