I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Thursday, October 2, 2014

Cele mai frumoase 7 luni din viata mea. Fara depresii, fara despartiri, cu mult mai multe momente pline de zambete decat cele pline de lacrimi; ma completezi, esti eu, esti o varianta mai buna a mea, esti al meu. Imi place atat de mult sa spun ca esti al meu si ca esti acolo daca am nevoie de tine, imi place sa li se para tuturor ciudat ca vorbim mult si ne vedem zilnic, dar sa nu inteleaga nimeni ca asta e defapt iubirea. Asa se simte iubirea, se simte cand nu vrei sa treaca vreo secunda fara ca cealalta persoana sa fie langa tine, pentru ca tu si el sunteti unul, sunteti voi impotriva oricui, sunteti voi cand e greu, cand e frig afara, cand ceva merge prost, cand totul merge bine. Sunteti doar voi si nu-ti poti dori nimic mai mult decat sa te trezesti langa el dimineata si sa adormi langa el noaptea, dar stii ca nu se poate, asa ca incerci sa recuperezi fiecare secunda in care el nu e langa tine, in care nu simti bratele lui in jurul tau si nu auzi vocea lui. Esti cel mai bun moment al zilei mele, esti jumatate din inima mea; jumatatea aceea care era rupta in doua de catre tine, tot tu ai reparat-o. Ai reparat-o si acum esti aici sa ai grija de ea si de mine.

No comments:

Post a Comment