I am, indeed, a king, because I know how to rule myself.

Monday, April 28, 2014

* Se uita la mine si imi zice ca e posibil sa plece, in alta parte, sa nu mai fie aici. Ma uit la el si ii spun ca vreau sa fie fericit.
"Cand ma gandesc cum m-am comportat cu tine, mi-e rusine cu mine... Cate chestii puteam sa fac diferit si am fost un prost frate, un prost. O sa iau probele alea si o sa plec de aici, sa te las in pace.... Hei, nu plange."
Imi intorc privirea si simt cum mi se umezesc obrajii. As fi vrut sa ma intorc, sa ii dau o palma si sa-i spun sa nu indrazneasca sa faca asta acum, sa nu indrazneasca sa ma faca sa-mi amintesc de el- cel pe care il iubeam atat de mult. 
"Uite-te la mine."
Imi sterge lacrimile si se apuca sa cante -"how many times do I have to tell you, even when you're crying you're beautiful too"- iar eu incep sa rad si ii spun, ca de fiecare data, sa nu mai cante, ca se sperie lumea de pe strada.
"Doamne, nu pot sa cred cat de dor imi era de asta, vreau sa-ti sarut fiecare parte a corpului." *

No comments:

Post a Comment